Для отримання обслуговування за умовами гарантії, покупцю необхідно:
1. Надіслати листа на електронну пошту кампанії, за вказаною на сайті адресою. У листі обов'язково вказати назву підприємства, акт рекламації та артикул інструменту.
2. Надіслати інструмент експрес-доставкою на наш офіс. Транспортування здійснюється за Ваш рахунок, а після підтвердження рекламації справний інструмент ми доставимо Вас за свій рахунок.
3. Надіслати листа із зазначенням даних першого листа та номера транспортної накладної.
Дотримання цих пунктів дасть можливість швидко та оперативно відреагувати на Вашу заявку.
Гарантійне обслуговування проводиться з дотриманням таких умов:
· підтверджуючих документів на покупку в нашому магазині (чек, гарантійний талон).
· інструмент здійснюється тільки після технічної оцінки. Оцінку виробу та його ремонт здійснюють фахівці нашої компанії протягом 30 днів з дня звернення.
· діагностики виробу, спеціаліст визначає умови гарантійного обслуговування. Якщо виявлено, що несправність сталася з вини покупця, компанія може відмовити у творі ремонту на гарантійних умовах. При цьому складається відповідний акт із зазначенням причини відмови. У такому разі ремонт товару може здійснюватися на платній основі.
· виявлення неможливості заміни або ремонту інструменту, компанія відшкодовує вартість покупки.
На електричний , пневматичний та спеціальний інструмент компанія дає гарантію терміном на 12 місяців. Протягом цього часу клієнт має повне право на безплатний ремонт та заміну товару у разі виявлення дефекту. Гарантійний термін інструменту продовжується на час його перебування у ремонті.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі види несправностей:
· цілісності та ремонт товару;
· природного образу;
· можливостей продукту;
· механізму;
· , які пов'язані з порушенням правил експлуатації інструменту;
· у виробі сторонніх тіл.
На гідравлічне обладнання, домкрати, крани, гідравлічні стійки - гарантія 6 місяцем.
Вибір якісного інструменту - це запорука успішного та процвітаючого бізнесу!